11/21/2014

Recept az új életedhez

Néha hagyni kell úgy megtörténni a dolgokat, ahogyan jönnek… Sokkal könnyebb így élni, mintsem azon görcsölni, hogy ha ez úgy lesz, akkor én így és így fogok reagálni, ezt és azt fogom mondani. A legjobb és legszebb dolgok akkor történnek velünk, ha nem várjuk, nem tervezzük, hanem váratlanul, meglepetésként érkeznek az életünkbe.


Sok időmbe telt, mire sikerült erre átprogramoznom az agyamat, de úgy érzem nagyon is megérte. Már csak azért is, mert azóta másképpen látom a világot, az embereket és magamat. A mindennapok új töltetet kaptak, s az elmúlt két és fél hónap alatt annyi minden történt velem, ami máskor egy év alatt szokott. A tavaszi hónapok történései olyan távolinak tűnnek, hogy ha valamiért eszembe is jutnak, már sokkal messzebbre, egy évvel korábbra datálom azokat, és amikor rájövök arra, hogy milyen butaságokat beszélek, mert azok is idén, csak pár hónapja történtek, elmosolyodok. Mert tudom, hogy olyan változásokat vezettem be az életembe, hogy már nem számít mi történt korábban; minden olyan megfoghatatlannak tűnik, és csak a most számít, mert azzal teremtem meg a következő napomat és a jövőmet.


Sokunk szenved hiányt valamiben, legtöbbször az élet több területén. Amikor csak évekig várod, hogy megkapd, hogy a kezedbe hulljon az egész és mindezt hiába, akkor még nem állsz készen rá. Tudnod kell, hogy semmi sincs ingyen. Meg kell dolgoznod érte. Az élet nem fog semmit sem csak úgy odadobni neked, hanem azt akarja, hogy Te vedd el, ragadd meg. Talán mert megérdemled, vagy azért, mert tanulnod kell belőle valamit. Ez úgyis kiderül útközben. Amikor már hiába próbálsz bizonyos gondolatokat, érzéseket, s vágyakat eltemetni, szőnyeg alá söpörni, mert mondjuk, a társadalmi normába ez már nem fér bele, olyankor nem Te vagy. Akkor mások elvárásainak próbálsz megfelelni és nem magaddal foglalkozol. Nem törődsz magaddal, nem szereted annyira magad, hogy teret engedj vágyaidnak. Igenis néha önzőnek kell lennünk, s nem mindig másoknak jót akarni, mert úgy szépen elszalad mellettünk az élet. Amit ma megtehetsz, ne hagyd ki, ne halogasd, mert egy nap már késő lesz arra, hogy megvalósítsd azt, amit mindig is szerettél volna!Amivel dolgod van, amivel foglalkoznod kell, azt az élet úgyis mindig visszagörgeti eléd. Hiába csukod be a szemedet, azok attól még ott vannak, s arra várnak, hogy beteljesítsd a sorsukat. Ami a Te sorsod is, életed része kell legyen! Ha felismered azt, hogy jelen állapotodért nem mások a felelősek, hanem saját magad, akkor elmondhatod, hogy igazán felnőttél! Készen állsz a változásra!



Egy kis apróság az Olvasóimnak, melyet saját tapasztalataim alapján állítottam össze:

Receptem az új életedhez!

1.Vedd a kezedbe a sorsodat és ne add fel!

2. Minden nap többször bombázd magad pozitív gondolatokkal, olvass könyveket, idézeteket. Tedd magadévá sikeres és boldog emberek pozitív meglátásait az életről!

3. Beszélj másoknak arról, miért jó ez neked, használj pozitív kicsengésű szavakat!

4. Mosolyogj annyit, amennyit bírsz, ismerkedj, beszélgess!

5. Lazíts! Amit rólad gondolnak, azzal semmi dolgod! Őrizd meg a belső békédet!

6. Egyél finomakat, tápláld a tested egészséges ételekkel!

7.Mozogj, sportolj, élvezd a természetet, találd meg a szépséget mindenben!

8. Minden nap hálát adva kelj fel, tiszta lappal kezdve a napot. Ne feledd, a tegnap már a múlt, megtörtént, nem változtathatsz rajta! A mával foglalkozz! Minden nap egy ajándék.

9.Örülj mindennek, annak, hogy vagy, hogy élsz! Hallgass zenét, engedd, hogy átjárjon, és ha kell, sírj, ne szégyelld! Ez nem gyengeség, inkább érték! Hagyd feltörni az érzéseket!

10.Szerezz barátokat!

11.Szeress!

12.Ne félj és bízz magadban, s másokban!

13. De legfőképpen: Szeresd magadat és mantrázd ezt reggel, este, és napközben akkor, ha úgy érzed kicsúszott a lábad alól a talaj: Egészséges vagyok, okos vagyok, szép vagyok, boldog vagyok. Az élet szeret engem és én is szeretem az életet. Világomban minden rendben van, Szeretem és elfogadom magamat olyannak, amilyen vagyok. És ezt tedd sokáig, váljon részeddé, töltsék ki e szavak az egész életedet!



Na hagyd, hogy az álmaid csak álmok maradjanak! Ébredj fel és tedd meg az első lépést ahhoz, hogy valóra váljanak! Ha nagyon akarod és hiszel benne, mert boldoggá tesz, akkor harcolj érte!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése