9/29/2014

Ősszel is színesen...

Ősszel lehet talán a legszínesebben öltözködni. Nem mondom, hogy fejvesztve követem a divatot, de nem hagy hidegen, bár én igyekszem mindig a saját stílusomat megtalálni. Folyton változok, e téren is, és ahogy halad az idő, úgy mindig valami másban érzem jól magam.  Mindig vannak számomra is meghökkentő ruhadarabok és minták, de szerethetőek is, mert mindenkinek más áll jól, másban érzi jól magát. Az életben pedig mindegy mi van rajtad, a lényeg úgyis az, ami belül van, az érzéseid, a belső békéd. Ha te rendben vagy saját magaddal, mert pozitívabbak a gondolataid, vannak álmaid, céljaid és mindenben megtalálod a szépet és a jót, akkor viselhetsz bármit, elsőnek a belső kisugárzásod lesz az, ami feltűnik a világnak.


De azért válogassuk meg jól a ruháinkat is, nemcsak a pénztárcánkhoz, de a saját egyéniségünkhöz alkalmazkodva! Mert mindenkinek más-más stílusa van. Vannak hasonló emberek, de öltözködés terén sem vagyunk egyformák.
Az idei őszi divat izgalmas nemcsak színeiben, de stílusában is. A nagyobb plázákban bárki láthatja, hogy az idén újra divat lett a fehér és a pasztell árnyalatai. Kötött pulcsik, hosszú kötött kabátok, óriáspulóverek. A számomra is kedvelt laza stílus még mindig nem ment ki a divatból, de ami tőlem távol áll, az a pokróckabát. A nagy tarka kabátok mellett szerencsére a bőr vagy bőrhatású kabátokra is felhívják a figyelmet. Az ősz színei: bordó, mustárszín, barna, olajzöld, sötétzöld, sötétkék, türkiz, padlizsán, lila,stb. Bár ahogyan elnéztem az általam összegyűjtött divatfotókat, bármelyik szín divatos most, csak tudjuk ügyesen viselni. Olyan színesek lehetünk, mint a falevelek! J




Összegyűjtöttem pár  érdekes darabot az idei őszi trendekből nőknek és férfiaknak egyaránt. 

Most elsőnek jöjjenek a férfiak:




Ez az a stílus,ami nekem nagyon bejön,bár egy farmernadrággal jobban el tudnám képzelni...
A bőrkabát sosem megy ki a divatból.






















Végre farmer! Egy inggel és egy zakóval tökéletes harmónia. Sokkal több pasinak kellene így öltözködnie!
























A kockás ing is még mindig stílusos!Nőknek is jól áll,de férfiaknak igazán. Piros színben egy sötétkék dzsekivel vonzza kiéhezett női szemeket.... :)


















A vastag kötött pulcsi szerintem nagyon előnyös a vékony és sportos férfiaknak...


















Sok férfi megijed a mintáktól és túl egyhangúan, szürkén öltözködik, addig amíg valaki meg nem győzi arról őket, hogy bizony bátrabban játszhatnak velük, hiszen sokuknak jól áll.

















Kezd alakulni...Színes! :) Az olajzöld nadrág és a kék, apró kockás ing igazán beindítja sok nő fantáziáját...



















Kockás, komoly, vissza Sherlock Holmes idejébe... Nem a kedvencem, de a színek megnyerőek. Azt hiszem ezt tudni kell viselni.


















Sok férfi nem kedveli a pirosat, pedig nagyon jól áll nekik. Ébresztő! Nem csak női szín a piros! Egy piros pólót vagy kabátot viselő férfire mindig felfigyelnek a nők! 


















Ez a szett nem igazán megnyerő számomra, viszont kabát helyett egy kapucnis melegítőfelsővel már inkább el tudnám képzelni...
És azt a sapkát gyorsan eltüntetném!


















Ez a kabát perfect! Nem is ragozom tovább! :)






















Utolsó,de kedvenc fotó: sötétkék ing és farmer.... Wow!
















És akkor jöjjenek most már a nők! 






A mustár színnel sokáig nem voltam jóban, de az utóbbi időben megkedveltem. Egy hasonló szövet kabát divatos és praktikus a hűvösebb őszi délutánokon. Nekem feketében van, kicsit más, mint ez itt, de nagyon szeretem.





















Az én álmom viszont egy ilyen kabát, de piros vagy sötétzöld színben!Bár találnék valahol!























A barna kabát örök kedvenc. Van egy hasonlóm,vastag béléssel... Nadrággal jó páros,szoknyával már nem.






















Tudom,mondtam már,hogy alig hordok feketét,de ennek a szettnek nem tudok ellenállni. Testhez simuló nadrág, egy laza kötött felső,egy rövid bőr vagy műbőr kabát és egy nagy táska. És ki ne hagyjam a bokacsizmát, bár én hosszú szárúval jobban el tudnám képzelni...






















A sapkákat nem szeretem, de a pulcsi jöhet! Egy leggings fölé csinos lehet.

























Így ahogy van ez a szett tökéletes. A sálakat szeretem, a türkiz az egyik kedvenc színem. A passzos fényes nadrág mániámból pedig még nem gyógyultam ki.... :)
























Nem kedvenc,de még viszonylag elviselhetőnek találtam ezt a szettet talán a színek miatt. A farmer oké( csak könyörgöm ne legyen szakadt! ), a cipő is, de a kabát hossza és stílusa nem igazán.... Viszont vannak,akiknek kifejezetten jól áll.



















Kockás sál,vagy ing, teljesen mindegy, de csak egy valami legyen kockás. Ne essünk túlzásba! Egész jó kombó! 
























Ez már inkább!De vigyázzunk!A kockás nadrág kövérít is, nem áll jól mindenkinek! Kicsit hosszabb kabáttal el is képzeltem magamon...






















Egyre jobban közelít az én stílusomhoz ez a szett. Ilyen bokacsizmám nekem is van,és ha kicsivel hosszabb lenne az a pulcsi, máris belebújnék.Még a kalapot is felvenném egy városi sétához,kiránduláshoz...























Laza, kényelmes, kedvenc! Munkába járós stílus...A fényes kiegészítők csak feldobják.

























A kabát kivételével rendben is van. Ezt a színt egy vékonyabb,tavaszi kabátnál jobban el tudnám képzelni, nem tipikusan őszi szín. 
























Tökéletes! Hasonló szoknyám nekem is van, egy tyúklábmintás...Én bordó vagy fehér csipkés felsővel kombinálnám, de a többi nagyon ott van! 
























Én is szeretem a pulcsikat, főleg ha kétszer beleférek bizonyos helyeken, s nem zavar, ha néhol lóg rajtam, mert szabadnak érzem magam benne. Tökéletes hétvégi szett ezzel a hosszú szárú csizmával.






















Szép őszi színek. Igazán tetszetős összeállítás. A felső színe tetszik,de lehetne hosszabb és kicsit passzosabb. Még a kabát is elfogadható, bár egy barna jobb lenne,de túlzottan kritikus szemmel nézelődök :)





















Nagyon- nagyon tetszik! Talán ez a legszebb és legjobb választás:passzos fekete nadrág, fehér pulcsi, egy narancsos-barnás prémes kiskabát, hosszú szárú csizma , kiengedett haj és kevés, de feltűnő ékszer ( karkötő ) Wow! No, és a rozsdabarna rúzs...


















Az elegánsabb vonal kedvencei : 








Ez a kék szín nagy szerelem pár éve. A szürke árnyalatait is favorizálom. Így az egész jöhet!A cipő pedig jujj de klassz!






















A csipke megunhatatlan, örök divat. Kabátban nem a kedvencem, de minden másban igen. Egy ilyenben félnék bárhová is elmenni, inkább otthon maradnék...























Egy ideje szeretem a zöldet. Ez az árnyalat határeset, bár elképzeltem bordóban... A cipőt azonnal lecserélném,nem az én világom.























Ez viszont jöhetne! Rövidebb változatban is.
























Ez gyönyörű! Más színben is,de ez is nagyon szép.És ha kicsit rövidebb lenne...


























Hasonló szettem nekem is van, viszont fekete szoknyával...Ősz elején és tavasszal is csinos darab.
























Szeretem az ilyen kis romantikus blúzokat...

























Nem az én stílusom,de az idei őszi/téli trend tele van hasonló alkalmi ruhákkal.




















A posztban található képek a Pinterest oldaláról származnak. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése